Stortrølia

Fra Stortrølia har du ei fantastisk utsikt over hele Skaret. Tomtefeltet når nesten tregrensa og er et av de høyest beliggende i Oppdal og Rennebu. Samtidig finner du et eldorado av turmuligheter rett utenfor hyttedøra.

DETTE ER STORTRØLIA:

Tomtene H8 er klare for salg. Helårsvei og strøm er lagt inn til hyttetomtene. Separat/privat kloakk og vann for den enkelte tomt. Tomtene ligger solvendte til på østsida av Skarvatnet, nærmere 1000 meter over havet. Dette sikrer en enestående utsikt over hele Skaret, noe av Trollheimen, samtidig som man kan skimte toppen av Snøhetta på Dovrefjell.

OPPLEVELSER:

Med ei hytte i Stortrølia har du utvilsomt hytte på fjellet. Du har lett tilgang til det unike langrennsløypenettet i Oppdal, du kan rusle ned på Skarvatnet for isfiske eller ta på deg toppturutstyret på hyttetrappa og utforske de lett tilgjengelig fjelltoppene i området. På sommeren finnes fjellturer i alle varianter, samtidig et fantastisk terreng for både løping og stisykling. Stortrølia har et allsidig aktivitetstilbud som garantert vil skape gode minner for hele familien.

TA MEG DIT:

Fra Oppdal sentrum følg Rv 70 ca. 7 km. til Vognill. Ta av avkjørsel til venstre før Midtbygda skole. Følg Fv 512 (Nerskogvegen) til Skaret p-plass, ca. 7 km. Fortsett langs Fv 512 i 700 meter, ta av tredje oppkjørsel til høyre før første sving. Følg hyttevegen oppover lia 100 meter.

ANTALL TOMTER: 1

PRIS: Kr. 800 000,-

VANN- OG AVLØPSANLEGG: Separat

AVSTAND TIL OPPDAL SENTRUM: 15 km.

AVSTAND TIL BUTIKK: 15 km.

AVSTAND TIL SKIHEIS: 12 km.